Oldalak

2010. 11. 22.

Kórházi röpirat

Jelentem élek, megmaradtam. Ugyanis gyors-gyorsban egy epeműtéten estem át, nem a legsímább variánsból. Epe vezetőstől együtt balra el, a kőbányai fejtést becsomagolva megkaptam, már otthon várja, hogy megnézhessem. Szóval kitartás, egyszeris felélednek a bejegyzések. Addig pedig türelem.
Majd jövök én is bobbonokkal, szaloncukrokkal, meg a saját diétám köré épített kajákkal.
Egészséget mindenkinek, romániai családorvos olvasóm ha van, akkor Tőle ezúttal is elnézést kérek, de én soha többet nem hiszek a családorvosoknak. Unokatesóm szerint legyek családorvos. A családom orvosa. Megszívlelendő tanács. Ha hamarabb gondolok erre, lehet kissé olcsóbban megúszom ezt a kálváriát.

10 megjegyzés:

Ottis írta...

Gyógyulást kívánok neked!

sedith írta...

Ajaj! Nem semmi! Kívánom, hoyg minél hamarabb felépülj!
Ami a családorvosokat illeti... összeteszem a két kezem, hoyg éppen az a miénk, aki. Még soha egyikünket sem kezelte félre, pedig legtöbbször telefonon kommunikálunk (különben ezt meg azért, mert a heybéli családorvosok oylan "jók"), és ha bárhová tovább kell mennem, szó nélkül adja a küldőpapírokat, sőt, néha felír gyógyszert csak úgy, hoyg amikor kell, éppen legyen kéznél. Jaj, és ami nekem nagyon fontos, nem tömi a leánykákba az antibiotikumot, ha kell, ha nem. Amikor felírja, akkor tudom, hoyg be kell adni, mese nincs!
Vigyázz magadra és várlak a bejegyzésekkel, új hírekkel, mindennel. :)
Puszi

kikocs írta...

Sajnálom! Nagyon!!! Gyógyulj gyorsan! És várom a diétás recepteket is :)

ildikebak írta...

Mielőbbi jobbulást kívánok és várunk sok "új" receptet :-)

Garffyka írta...

Mielőbbi gyors és tartós gyógyulást kívánok!
Sajnálom a kálváriád, remélhetőleg hamarosan "csak" rossz emlék lesz.

Gál Edith írta...

Én is minden jót és minnél hamarabbi gyógyulást kivánok neked!

Andrea írta...

Kormika vigyázz magadra!! Örülök, hogy legalább már a "hangodat" hallottam és túl vagy a nehezén. A hírednek nem örülök. Pihengess és gyógyulgass! Aztán mesélj!
Gyógypuszik tölem is!
szeretettel: Andi

Chef Viki írta...

Na ezt még olvasni is rossz volt, nemhogy átélni... Jól értelmezem, hogy félrenézték először a betegségedet???

Gyors felépülést kívánok, és ne veszítsd el a jó kedélyedet, a humorérzékedet! Hajrá!!! Várunk :-)

Névtelen írta...

Gyors felépülést!!! Várjuk a recepteket és az újabb híreket. cosmo

4Gyerek írta...

Mindenkinek köszönöm szépen a kedves szavakat, bizony ilyenkor esnek igazán jól, hisz az ember nincs épp a toppon.
A receptekkel igenis bajban leszek, nagyon dúrva a tiltólistám (pl. sem hagyma, sem fokhagyma.... mennyi kajába is szoktunk ilyensmit tenni?)
Szóval már itthon, de még teljes kímélő üzemmódban, hála Anyukámnak. Vasárnaptól meg jön Anyós. Csak épp a fiam "eszi a taknyát" (by Oldalborda), Kicsilány pedig tegnap este közel 39 fókás lázat produkált. Uhhó szépen nézünk ki, nem is tudom én bírok-e segíteni a Mikulásnak. Karácsonyi nagytakarítás is igencsak alacsony mércés lesz.