Oldalak

2011. 06. 19.

Pool szezon rajt

Tombol a vakáció. Már annak aki közösségbe járt. Elsőszülött végül jobb jegyekkel zárta az évet mint amilyent egy adott pillanatban feltételeztünk. Amit meg egyáltalán nem várok, de szerintem ő sem, az a következő tanév, hisz V-ik osztályt kezd, vége a jó világnak mikor még csak Tanítónéni volt. Középső csajom év végi bizonyítványában semmi extra nem volt, aki évközben 99%-ban nagyon jó minősítést, két db mínusz nagyon jót meg 1 v. 2 csillagos nagyon jót hozott haza, az csakis szuper ügyeske lehet. Kicsilány is tündérbogyó volt az évzárón, a legaranyosabb jelenet, hogy egy másik kislány belesült a versikéjébe, ő pedig odahajolt és súgta a fülébe. Kész lettem volna megzabálni, főleg mert az előző 2 ünnepélyen végig az ölemben sunyított.
Kiffiú pedig elment Mamázni, megpróbálják a sejjhajjt pelustalanítani. Érdekes történetek már jutottak el hozzám ezzel kapcsolatban. És már nagyon várom vissza a drágám, tuti ő is imádta volna a mai napot.
Történt ugyanis, hogy sikerült üzembe helyezni a medencét az idén (tavaly mikor olyan idő lett volna, vakáción volt a gyereksereg, utána meg az idő volt kedvezőtlen). Tavaly gyúrtam egy napelemes medencefűtő berendezésre. Mikor a pénzt összehoztam rá, akkor azt mondták nem tartanak készleten (Bp-ről szerettem volna). Hát könyörgöm, ha június első felében nincs készleten, talán októberben próbálkozzon az érdeklődő? Akkor jött az ötlet, hogy polietilén vízcsövet tegyünk a medence mellé, s abban keringessük a vizet, lévén a cső fekete. Tegnapi meg a ma reggeli órák erre mentek el, hogy a 200 m-es tekerítésbe is juttassunk elegendő vizet, a levegőt meg sikeresen ebrudáljuk kifele. A legnehezebb az volt, míg eltelt annyi idő, hogy a 16,5 fokos víz közelítsen bár a 19-hez, hogy beleengedjem őket. 

Már közel két órája "áznak", az előbb szállítottam nekik némi megyes-fenyőszörpöt bodzaszörpből készült jégkockákkal. 


Nagyon úgy néz ki nem fagytak bele a vízbe, a poharakat üresen kaptam vissza.

Ja, hogy a teraszon már alig van hely megfordulni, lévén a trambulin és a medence is rendeltetésének megfelelően van üzemben, az max csak a grillezést zavarhatja, ha netán más is jön látogatóba.

Akkor a nagyobb asztal csak svédasztalként működhet.
Mostanság a nyár nálunk júniusra esik. Élvezzük a pancsit amíg lehet.


7 megjegyzés:

Ottis írta...

Hát nálatok zajlik az élet látom :) Szép nyarat és jó nyaralást, ha mentek :)

Ditta tortái írta...

Nagyon jó lehetett a gyerkőcöknek,gratula a remek bizonyítványokhoz,mi is most szokunk le a pelgóról!:)

Emoke írta...

Ejj de jó valakinek! :) Itt meg hideg van. :(

Mézeskalács írta...

Ez maga a gyerekparadicsom!:)

Barbi konyhája írta...

Hát nálunk a két éves 5 hónapos még nem mutat hajlandóságot a pelus elhagyására, még a bili közelébe sem nagyon megy, persze egyszer már beleállt, meg a fejére is felpróbálta... :)
A medencénk tönkrement, most vaterázott egyet a kedves férjem, a trambulin szerencsére nagy siker nálunk is! :D
A rózsabokrom még csak most költözik át a héten a szomszéd nénitől, aki bújtat nekem pár szálat és betanít a nevelgetésére. A te bokrod csodaszép, és az udvar is vendégcsalogató, barátságos! Én aztán tudom milyen jó, ha van egy ilyen kellemes kertecske, mivel a férjemmel 12 éve élvezzük a falusi élet szépségeit, előtte pedig városi, emeletes házban nevelkedtünk. Na most jól rádzúdítottam.. ;D Bocsi! Kellemes nyarat!

Bianka írta...

De jóóóó én is megmártoznék :)

Raindrop írta...

Azt a mindenit! :)
Lehetek nálatok gyerek?
Ez a meggyes-fenyőszörp nagyon felcsigázott, tuti jó ötlet!