Oldalak

2011. 08. 21.

Eredményhírdetés

Látom, végül éjfélig jelentkeztetek. Ezek szerint szimbólikus maradt a tíz órás meghosszabítás. Tovább nem is szaporítom a szót, nagyvonalakban a képekből kiderül minden.











 
Tehát a laskasirittő szerencsés tulajdonosa Hard_cyclone lett. Gratula neki.
A Befőzési praktikák pedig Zsanci címére postázódik. Neki is gratula.
Megkérem a két nyertest, hogy blogom bal oldalán található emilcímre nyomjanak egy postai címet, ahova küldhetem a nyereményeket.
Ezúttal köszönöm kicsi és nagy segítségeimnek is a közreműködést. Bíztosítok mindenkit arról, hogy a játék becsületesen zajlott, még ha nem is volt filmezve csak mozzanatonként fényképezve a folyamat.
Dátumra ígéretet nem teszek, de remélem lesz még játék itt a blogon, kedvezhet másoknak is még a szerencse.
Köszönöm, hogy velem, velünk játszodtatok.
Ja, és Hard_cyclone ha majd sikerül birtokba venned a nyereményt, fotóval dokumentált bejegyzést készíthetnél a használatról.
Zsanci, ha idén már nagyjából az eltevések végére kapod meg a könyvecskét, talán majd jövőre felkészülten, kiolvasva a tippeket kezdhetsz egy újabb befőzős szezonnak.

5 megjegyzés:

Mézeskalács írta...

Gratula a nyerteseknek! Köszönöm a játékot!:)

Névtelen írta...

Gratulálok a nyerteseknek!

hard_cyclone írta...

Ohh most nézem csak, hogy nekem kedvezett a szerencse. Hiába a kisfiúk nekem szerencsét hoznak. Nagyon köszönöm, hogy részt vehettem és köszönöm a nyereményt. Ígérem jelentkezem, ahogy használatba vesszük kicsifiammal :) és a mail is megy a címmel.

hard_cyclone írta...

Jaj és köszi mindenkinek és én is gratulálok a másik nyertesnek.

4Gyerek írta...

Én köszönöm mindenkinek a jelentkezést, hisz játékos kedvű vállalkozók nélkül mit sem ért volna ez az egész.

Hard_cyclone, na majd tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen ügyes segítséged lesz az adot pillanatban.