Oldalak

2011. 08. 03.

Vissza meg előre tekintés

Khm....úgy emlékeztem, hogy mára ütemezettként be vala téve a paradicsom eltevés. Tévedtem. Akkor immáron marad holnapra. De akkor most kicsit elemezzem a dolgokat (no nem hosszasan, mert tegnapelőtt megszabadították a lányok a laptopom az egértől, én pedig nagyon összenőttem a kis cincogómmal). 
Tavaly augusztus végén indult e blog. Amolyan saját unaloműző (hja, régi szép idők, mikor még akadt időm unatkozni) címszó alatt, amihez párosult az is, amit már sokan mások is megjelöltek: legyenek összeszedve egy bizonyos helyre a receptjeim. Ez utóbbinak nagyon is örülök, volt már eset, mikor ismerősnek linkkel válaszoltam a kérdésére. Tehát nem unatkozom, receptjeim egy helyen, ezen kívül úgy érzem, hogy egy tágabb közösségbe kerülhettem bele, igaz kevesen ismernek (ez nem panasz), de ez részlet és nézőpont kérdése.
Ugyancsak ennek a gasztroközösségnek köszönhetem, hogy bekerülhettem az egyetlen magyar, erdélyi gasztros havilapba. Nagy megtiszteltetés ám ez, ugyanakkor felelősség is. Nem is tudtam egyből igent vágni a megkérdezésre. Oldalborda annál merészebb, azt mondta miért ne. Így történt, hogy az augusztusi lapszámban már olvasható a mi konyhánkból kikerült kaja is. Ebből kis ízelítőt Hajnalkánál olvashatnak a kíváncsiak
Szintén visszatekintés, hogy követőim száma, mármint akik bejelentkeztek hozzám, meghaladta a százat. Ez is igencsak megtisztelő számomra. Elnézést, amiért nem jegyzem név szerint a bizonyos századikat, de nekem épp annyira kedves a 99-ik is mint a 101-es a 100-ashoz viszonyítva. Nincs különbség. Hisz a 99-ik nélkül nem volna 100, ez nem olyan mint az egyes szállodák (hogy csak egy példával éljek), hogy nincs 13-as szobájuk. Az egész követősdit azért akarattal nem is erőltettem létszámnövelés szempontból egy esetleges játék kiírással. 
De ugye a blog négy hét múlva érik meg az első születésnapra. Akkor legyen majd eme apropóból egy játék. Részletekért még nézzetek be. Oké? Mert ez most még nem kiírás, hanem.....hogy is írjam.... a mézes madzag rángatása.

3 megjegyzés:

Adél írta...

Kedves Éva,boldog blogszülinapot előre is és gratulálok a debütálásodnak:)A reggel kávézás közben megcsodáltam a grillezett puliszkafalatkáidat,nagyon aranyosak,nem kis munka volt velük,de hát nálad ez nem újdonság,szokva vagy hozzá:)A rakott tök kolbásszal is jó ötlet,most hogy épp a tökszezon közepében vagyunk.
Érdeklődéssel várom a játékot:)

Alíz, Erdélyből írta...

Gratulálok a 100. olvasóhoz, a debütáláshoz csak annyi a hozzáfűznivalóm: soha meg ne bánd! :)

4Gyerek írta...

Kedves Aleda!
Igencsak lelket melengetően írsz a receptjeimről. Köszönöm szépen.
Hajajj....mikor még én sem kortyonként, rohanva, egész délelőttön keresztül, még itthon ittam a kávét.

Játék lesz, szerintem úgy tíz nap múlva, s majd hó végére fény is derül ki a szerencsés.

Alíz, köszi. remélem.