Oldalak

2011. 09. 12.

egy újabb díj és történések

Péntek este Gerditől jött pár sor, hogy nézzek be hozzá egy díjért. Mentem is szívesen, mert eléggé nyűgös voltam, épp előtte pár perccel kaptam meg Kicsilány garatváladék eredményét, miszerint pozitív. Igaz, csak "A" csoportú streptococus, de elég ahhoz, hogy csajom ma nem kezdhette meg az ovit. Kiffiúnak pedig még ebben az órában sincs meg. A helyzetet bonyolítja, hogy mindkét laborpapíron Kicsilány neve szerepel. Koruk persze helyes, sőt egyiken írja nőnemű, másikon hímnemű. Ma a napot így ovi helyett a családorvosnál kezdtük, s milyen baromság, gyerekemnek semmi tünete (torokfájás, taknyolás, köhögés vagy bármi más), de antibiotikumot kapott. 5 napig. Utána 1 hét szünet, majd újabb garatváladék tenyészet. Ha az negatív (add Uram!), akkor jöhet az ovi. Lévén vegyes korcsoportos helyre jár, Kiffiú is oda íratva, így fel se merül, hogy öccse egyedül kezdje az ovit. Feltéve ha a lelet negatív lenne. Bő fél órája hívtam őket telefonon, kértem, hogy adjanak magyarázatot arra hogy lehet egy anyának két azonos nevű gyereke, de egy fiú meg egy lány. Persze ne gondolja senki, hogy választ vagy magyarázatot kaptam. Sőt, ennek fényében mondtam, hogy próbálják meg nekem bebizonyítani, hogy akkor melyik gyerek lelete pozitív, mert egyszerűen nem tudok megbízni bennük. A telefonos csaj azt ígérte visszahív. Azóta átmentem Kolozsvár, Temesvár, Székesfehérvár meg a többi hasonló nevű város státusába: VÁRakozom. Feltehetően addig míg odamegyek, s az asztalra nem csapok. Mert csapnivaló a szolgáltatásuk. Ráadásul van bőr a pofájukon a leg...leg...leg.... magán egészségügyi hálózatként hírdetni magukat itt Romániában. Mindehhez hangzatos neveket is használnak: Regina Maria, Sf.Constantin stb. Pár éve azért teremtett le Középső csajom ovijától az aszisztensnő, mert egy kis apró laborba mentem, s ott állítólag sok álpozitív eredmény jött ki. Miért nem megyek nagyobb laborokhoz. Mennék most vissza ahhoz a nőcihez s kérdezném meg, hogy fentiek fényében is áll még a kérdése?

Na uff, beszéltem. Csak mert Gerdi azóta kérdezte, hogy mi a helyzet a gyerkőkkel. Hát nem sok.



A díj pedig elméletileg azoknak jár, akiknek a blogja némi extrát is tartalmaz. Köszönöm, hogy megkaphattam. Ellenben a kérésem az lenne, hogy ne legyen harag amiért személy szerint nem adom tovább nem 10 hanem 1 bloggernek sem, részben mert mindenkinek valami oknál fogva különös a blogja, részben ismét nagyipari befőzés második napján vagyok, részletekkel hamarosan.

5 megjegyzés:

M@rti írta...

Na, ez szép! Nálunk is vannak ilyen dolgok! Mindig eszembe jut, hogy - akkor kb. 5 éves - lányom, Beáta, úgy kapta meg az adókártyáját, hogy X. "Beátáné" szerepelt rajta. Ha már azt nem nézték, hogy női név, azt nézhették volna, hogy 5 évesen nem megy férjhez (főleg egy nőhöz!)...és az a legszörnyűbb dolog, hogy a legfontosabb helyeken dolgoznak a leghülyébbek!
Gyógyulást! ... melyiknek is?!?

4Gyerek írta...

köszi. a poén az, hogy ugye amúgy nem is beteg. Kicsilányról volna szó.
ja, és közben visszahíttak. Kiffiúé negatív. s hiszem ha akarom, hogy Kicsilányé a pozitív, s nem elkeverték pl. egy harmadik gyerekkel. ők a témát lezártnak tekintik.
ja, hogy a honlapon Kiffiú lelete még mindig függőben? ááááááááááááááá

Bianka írta...

Atya-gatya :(

Gerdi írta...

Köszi a választ érdeklődésemre! De ha jól belegondolok, nem lettem okosabb:-) Azon döbbentem meg, hogy a tünetmentes csöppségnek antibiotikumot írtak fel. Itt sem rózsás az egészségügy, (a románhoz 13 éve nincs közöm), de csak indokolt esetben írják fel. Na jó, ők tudják.
Hogy a díjat nem küldöd tovább, teljesen érthető, én sem mindig tettem meg (szerintem sok a 10, meg...lenne mit mesélni az egészről).

Vicuska írta...

Hihetetlen, de felháborító ez a felelőtlen munkavégzés, azért sok a hasonló kirívó eset az egészségügyben mostanában... :( Na de legyünk pozitívak mi is (más értelemben)- jobbulást mindegyik gyereknek és jó befőzést! :) Gratulálok a díjhoz!!!