Oldalak

2011. 10. 27.

Dühöngő

Nem. Nem az a fajta, ami materializálódik egy bizonyos helyben, ahova a dühünk levezetésére mehetünk. Inkább olyan dohogó, panaszkodó bejegyzés.
Történt ugyanis, hogy belevágtam az Aleda féle gulyáskrém elkészítésébe. Edót megnyugtatandó, ezt sem apróztam el. Éccaka 2-kor zártam el a főzőlapon a fazék alatt a lángot, hogy ma reggel kihűlve apránként turmixolom, ismét felforralom, s üvegekbe teszem. Ahammm..... Csakhogy a gázszolgáltató tegnapelőtt hagyott egy papírt, hogy ma nem lesz gáz, valami munkálatok miatt (legutóbb ugye főzött fagyit ígértem a gyerkőknek, akkor a mikro segített ki). Most itt állok vagy 8-10 (?) liter gulyáskrémmel, s eléggé nem nyomdaképes gondolataim vannak. Főleg ugye, mert déli 2 óra után elmegyünk, nem leszünk itthon egész 7végén, Oldalborda barátságos offroad versenyt/találkozót szervez, a titkárság meg (hurrá ;) ) rám marad. Várom Elsőszülöttet., hogy hazaérjen a suliból, bevágjuk magunkat az autóba, s indulunk a nagykorú pasink után.
Csak addig meg kell oldjam a gulyáskrém sorsát.
Váááááááá.......

Hacsak nem a kukában végzi (nem kéne, nem kis munkám van benne), akkor majd jön a jövő hét elején a folytatásról szóló írás. Addig mindenkinek bosszúságtól mentes szép napokat!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha még van helyed a fagyasztóban, szerintem berakhatod úgy ahogy van, semmi baja nem lesz. És ha már túl vagy a titkárnői feladaton, megoldod a paprikakrém sorsát. Ja és ne dühöng. nemérdemes.. Andicsek

4Gyerek írta...

kimaradt: fagyasztóba természetesen max 1-2-3 fűszál. mert az hajlik még. szalmaszál eltörhet.

Alíz, Erdélyből írta...

Szerintem, a hűtőben sem lesz baja, bár kétségkívül a fagyasztás biztosabb megoldás. :)

4Gyerek írta...

Na, nem hagylak itt napokra, hogy kétségek gyötörjenek.
Éljen az elektromos sütő, 180 fokra felcsavartam, úgy néz ki működik a dolog. Csak persze részletekben, hisz műanyag nyél nélküli lábosom elég aprócska (mindene nem lehet senkinek). A többit meg a hűtőben hagyom, kap egy kis tartósítószert, aztán kiderül.
(dolog pikantériája ugye, hogy aszongyák tartósítószerrel már ne forralj....jájjjj)

Chef Viki írta...

Éljen az elektromos sütő!

Egyébként nekem még a bogrács ugrott be: tüzet alája és hadd lobogjon!

4Gyerek írta...

Viki! Nem mondom, hogy helytelen ötlet, de így is oooolyan idő híjján vagyok, hogy ihajj. De már 7 db üveg (a 8 dl-es) csücsül a dunsztosban. 1 adag a sütőben melegedik, s 1 még vár a sorsára (amit az idő megold, hogy hűtő vagy dunsztos).

na, rohanok tovább (közben ide-ide lesek hátha valaki visít a résztvevők közül, hogy uccsó útbaigazítás kő neki).
Megyek, s pakolok valami rongyokat.

Bianka írta...

Hát ez... :(