Oldalak

2012. 05. 08.

Daiquiri - OVCS 2

A rablóhús szúrkálása közben elmentem némi alkoholos itókát hozni. Meg is érkeztem vele, s mivel jégdarával készül, nem szaporítom a szót, itt van, igyátok mielőtt nagyon felmelegedne.




Hozzávalók: 
  • 45 ml fehér rum, 
  • 20 ml zöld citrom leve, 
  • 5 ml cukoszirup, 
  • jégdara


A jégdarát shakerbe tesszük, hozzáadjuk a többi hozzávalót, majd alaposan összerázzuk Előhűtött koktélospohárba szűrjük, díszítjük.

Babáknak innen sem ajánlok semmit, cserébe nekik a kertben növőgető "burjánkból" főznék friss teát. Kihűtve bizonyára kortyolgatnának belőle, igaz most épp nincs olyan hőség mint a napokban.

4 megjegyzés:

Mézeskalács írta...

Azt hiszem ezt az itókát nagyon tudnám szeretni!

4Gyerek írta...

hát szólj, hogy tegyem be a poharat a fagyasztóba. rá 20-30 percre már töltök is. az üveget épp a napokban bontottam (mármint a rumost), még van bőven. erős, mint a lórúgás. alaposan bírja a jégdarát.

Viki írta...

Én ugyan antialkoholista vagyok, de a kubai fehér rumért feláldoznám magam :) Csak tudnám hol lehet szert tenni rá ? :))))
Lehet, hogy én a gyerek kategóriába tartozom ? áááááá tuti !!!! - de akkor mi az a burjánk????

4Gyerek írta...

Hát Középső csajom keresztapjáék Kubában nászutaztak. Nem regélt a fehér rumról.

A burján az a gaz másik megnevezése. Azaz ilyen-olyan gezemice teákra gondútam.