Oldalak

2012. 07. 25.

Köszönet a támogatottságért - 33 kívánság

Ma délután beszélgettem Édesanyámmal, hogy mit tud a húgomékról, ugyanis az elmúlt hétvégén voltak Aggteleken, azon a bizonyos kívánság teljesítősőn. Mire hazajöttem, üzenet várt rám a skype-on, hogy lennék-e szíves írni egy blogbejegyzést, idézem:

"Nagyon köszönöm mindenkinek, aki szavazott ránk, az elmúlt hétvégén kívánságot teljesítettünk."
Sikerült Sulymosi Imre kívánságát teljesíteni. S nem is akárhogy, hisz ilyen "díszmagyarba" barlangot járni, nem turisztikai ösvényeken azért nem akárkinek sikerül.


Még több fotót megtekinthettek ITT .

Ezennel ismét megköszönöm mindenkinek, aki áprilisban szavazatával a húgom, a férjét valamint az egyesületet támogatta. Most hétvégén valóban teljesült a 33 kívánságból egy, de szerintem a 33 fölött a szervezők kívánsága is. Hogy sikeres volt az elmúlt pár nap. Bár igazándiból eléggé elsöprő fölénnyel vívta ki a testvérem a vetélytársaival szembeni győzelmet, talán pár szavazathoz e blogon keresztül is sikerült hozzájusson. Azon szavazóké most itt a köszönet.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Hála Istennek, hogy sikerült:) Teljesült egy álom:) Egy gyerek álma, s ez a legszebb:)

gionetta írta...

Ez nagyon szép történet! Kívánom, hogy sokszor tudjon még barlangászni a fiú. És teljesüljön sok - sok gyerek álma! Kár, hogy nem láttam előbb a felhívást! De bizonyára lesz még óhaj, amiben tudok segíteni. Amúgy májusban vittem 29 német egyetemistát az aggteleki karsztra, teljesen oda-vissza voltak tőle. :))